Ste pripravljeni na prihodnost? Z našim programom Upravljavec družbenih omrežij, postanite strokovnjak na področju marketinga na vseh najbolj priljubljenih družbenih platformah.

Namen programa UDO je celovito in praktično usposabljanje za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Podjetja s pomočjo družbenih omrežij krepijo svojo spletno vidnost in prepoznavnost, gradijo skupnost ter nenazadnje izboljšujejo svoje poslovne rezultate. Na akademiji UDO bomo umestili družbena omrežja v celovito marketinško-prodajno strategijo, pregledali posamezne družbene platforme glede na cilje, pripravili strategijo in oblikovali vsebine. 

Program je praktično usmerjen, zato slušatelji vzporedno pripravljate svoj končni izdelek, ki je pogoj za pridobitev certifikata. Končna naloga je priprava osnutka strategije za upravljanje družbenih omrežij za podjetje/organizacijo X.

Program

Moduli

MARKETING IN DRUŽBENA OMREŽJA

  • Osnove marketinga
  • Umestitev družbenih omrežij v podjetje in organizacijo

 

Več o programu

MARKETING IN DRUŽBENA OMREŽJA

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Linkedin
  • Twitter
  • TikTok
  • Analitika in oglaševanje

 

Več o programu

STRATEGIJE IN IZVEDBA

  • Vplivneži
  • Strategije in izvedba

Več o programu

ZAGOTAVLJANJE IN PRIPRAVA VSEBIN

  • Copywriting
  • Osnove fotografije
  • Canva
  • Osnove videa

Več o programu

VPRAŠANJA?
IMAMO ODGOVORE

Komu je namenjeno izobraževanje?

Vsem, ki želijo uporabljati družbena omrežja (v nadaljevanju DO) v poslovne namene ali upravljati DO podjetij.

  • zaželjeno je osnovno znanje oz izkušnje z uporabo vsaj ene platforme za osebno uporabo
  • predznanje, ki omogoča razumevanje osnov marketinga
  • osnovno razumevanje (branje) angleškega jezika

Vsi predavatelji izhajajo iz prakse in iz lastnih izkušenj s praktično uporabo DO za poslovne namene. Vsa predavanja vsebujejo konkretne primere iz prakse. Zadnja tri predavanja so praktične delavnice za pripravo vsebine. Izobraževanje zajema izdelavo zaključne naloge – obravnavo primera iz prakse, za pomoč pri izdelavi naloge je na voljo mentor z dolgoletnimi praktičnimi izkušnjami v marketingu, oglaševanju in na DO.

Osnovne principe marketinga in povezavo z DO. Faceboook, Instagram, YouTube, X, Linkedin in TikTok – značilnosti, prednosti in slabosti posameznih platform za doseganje poslovnih ciljev, organski razvoj profila, vrste objav, način komunikacije. Oglaševanje in analitika s poudarkom na Facebooku in Instagramu. Pisanje vsebin, snemanje in uporaba videa, foto delavnica. Povezovanje pridobljenega znanja s praktično nalogo.

Na koncu izobraževanje, po uspešni oddaji zaključne naloge, se podeli certifikat UDO.

Program izobraževanja je nastal zaradi velikega povpraševanja po kadrih iz digitalnega marketinga, še posebej upravljalcih profilov DO. Program je potrjen s strani IAB programa DIMAQ za izobraževanje na področju digitalnega marketinga, ki ga podjetja dobro poznajo. Zaključna naloga je dokaz o praktičnem delu s pridobljenim znanjem. Vse to omogoča boljše izhodišče pri prijavi za delo, ki vključuje upravljanje DO v podjetjih.

Da, predvsem na platformah iz družine Facebook, ki so tudi največ uporabljane, osnove so podane tudi za X in Linkedin.

Da, predvsem priprave vsebine, izbire pravih formatov, izbire ustreznega nagovora in za podporo ustreznih poslovnih ciljev. Vendar izobraževanje ne vključuje uporabe najosnovnejših funkcij platform DO.

Izjave

Odlično predavanje, pridobila sem ogromno novega znanja, tako da na naslednjo akademijo zagotovo prijavim koga iz podjetja, ki je mlajša generacija in bo še več pridobil, predvsem pa kakšne nove ideje. Super akademija!

Petra Veber / Eset Slovenija

“Akademija UDO mi je pomagala, da sem osvežila in poglobila svoje znanje o družbenih omrežjih in sodelovanja z influencerji. Predavatelji so predstavili veliko primerov iz prakse ter nekaj »skrivnosti«, ki mi bodo pomagale pri nadaljnjem delu. Odlično izobraževanje, ki ga predlagam vsem, ki šele vstopajo v svet družbenih omrežij in vsem, ki bi radi svoje znanje malo osvežili in poglobili.” 

Maruša Miklavčič / BSH hišni aparati

Na Akademiji UDO sem pridobila ogromno novega znanja povezanega s socialnimi omrežji. Vse te izkušnje bom s pridom uporabljala tudi v praksi. Začeli smo že z Instagram profilom naše najprestižnejše blagovne znamke Natura Femina Organic in tam že uporabili vso pridobljeno znanje.” 

Urška Vitali / Tosama

Program je potrjen in podprt s strani IAB programa DIMAQ za izobraževanje in certificiranje na področju digitalnega marketinga. Tako je tudi vključen v program DIMAQ recertifikacije, ki imetnikom DIMAQ strokovnega certifikata omogoča zbiranje točk, potrebnih za podaljšanje veljavnosti certifikata.